Ofte stilte spørsmål

 

Ofte stilte spørsmål

 

Ofte stilte spørsmål

 

1. Før du bestiller et oppdrag

Invisible
Hvordan bestille rengjøring gjennom Plusstid Home?
Du kan enkelt bestille rengjøring via Plusstid Home’s nettside. Alt du trenger å gjøre for å starte bestillingen er å legge inn ditt postnummer på startsiden. Deretter vil du få fylt inn informasjon som når du ønsker rengjøringen, adresse, størrelse på hus og du kan legge til eventuelle tilleggstjenester. Når du bestiller, søker Plusstid Home automatisk etter en tilgjengelig renholder. Deretter bekrefter renholderen oppdraget og bestillingen fullføres hos Plusstid Home.
Hvem er renholderne?
Alle våre renholdere er selvstendige næringsdrivende som har gjennomgått en grundig intervjuprosess og opplæring, og driver sin egen virksomhet gjennom vår plattform. De er fullstendig uavhengige, og takket være Plusstid Home’s plattform har de mulighet til å finne kunder for sine tjenester. Dette påvirker ikke deg som kunde, og du trenger kun å forholde deg til oss i Plusstid Home.
Har dere sjekket renholderne deres?
Ja – alle renholderne vi inngår et samarbeid med har gått i gjennom et grundig intervju, samt fått opplæring fra oss. I tillegg sjekker vi referanser fra tidligere jobber og kunder. Derfor kan du som kunde føle deg trygg på renholderen som kommer hjem til deg.
Hvordan vet jeg prisen på rengjøringen?
Du vil se pris for rengjøringen etter at du har angitt adresse og tidspunkt for din bestilling i booking skjermen. Vi beregner hvor lang tid rengjøringen vil ta basert på størrelsen på bolig og eventuelle tilleggstjenester du bestiller. Du betaler kun for den tiden som renholderen faktisk bruker hjemme hos deg. Renholderen trykker på start i sin app når vedkommende starter arbeidet og stopp når oppdraget skal avsluttes. Den endelige prisen av jobben vil bli beregnet på grunnlag av tiden de har jobbet.
Hva er minimumskostnaden?
Alle våre oppdrag har en timepris. Minimumstiden for bestillinger er 2 timer og prisen per time er 379kr inkludert mva.
Hvordan betaler jeg for rengjøringen?
Det kunne ikke vært enklere! Alle transaksjoner håndteres automatisk av vår nettside så snart renholdet er fullført. Betalingen vil bli trukket fra ditt bankkort og du mottar en kvittering for tjenesten. Vi benytter Stripe som betalingsløsning. Betaling hos Plusstid Home er raskt, enkelt og trygt.
Har renholderne med seg egne rengjøringsmidler?
Nei – men første gang du bestiller får du med en gratis startpakke fra Jif. Denne vil renholderne benytte når de vasker hos deg. Sett frem dette, en støvsuger og en bøtte til renholderen kommer. Dersom du vil at renholderen skal bruke noen spesielle rengjøringsprodukter, f.eks. et spesifikt rengjøringsmiddel for gulvet, ber vi deg om å vennligst informere vår partner om det og forberede rengjøringsmiddelet for bruk.
Trenger jeg å være hjemme når jobben utføres?
Nei – men det er alltid en god idé å si ifra i kommentarfeltet når du legger inn en bestilling dersom du ikke er hjemme. Vennligst legg igjen klare instruksjoner om hvor du har lagt igjen nøkler og hva renholderen skal gjøre med nøklene etter at vedkommende er ferdig. Du kan enten skrive dette i kommentarfeltet når du legger inn din bestilling eller kontakte renholderen etter at du har lagt inn din bestilling.
Hvordan kontakter jeg min renholder?
Logg inn på din side her på Plusstid Home. På skjermen over nåværende jobb vil du være i stand til å sende en melding via vår chat-funksjon eller ringe direkte til renholderen.
Hva skjer om jeg avbestiller Plusstid Home?
Dersom du har bestilt et oppdrag hos Plusstid Home og senere ønsker å avbestille, kan du avbestille gratis inntil 24 timer før oppstart. Hvis du avbestiller når det er mindre enn 24 timer til start vil vi trekke deg for 100% av prisen på oppdraget. Det er selvfølgelig ingen avbestillingsgebyr dersom renholderen kommer for sent og ikke har meldt ifra om dette.
Hvordan kontakter jeg Plusstid Home?
Kom enkelt i kontakt med oss ved å ringe 452 62 807 eller sende e-post til post@plusstidhome.no

2. Jeg har et problem med min nåværende jobb

Invisible
Hvordan kansellerer jeg jobben?
Det er veldig enkelt. I jobbpanelet klikker du på avbestill-knapp på skjermen. Husk at hvis du kansellerer mindre enn 24 timer før planlagt start vil du bli trukket for 100% av prisen på oppdraget.
Hva gjør jeg dersom personen som skal utføre jobben er sen?
Vennligst send dem en melding gjennom chat-funksjonen eller ring dem. Begge deler kan gjøres når du er logget inn på nettsiden vår. Hvis du ikke får tak i dem, vennligst gi oss beskjed på telefon 452 62 807 eller send en epost til post@plusstidhome.no, så løser vi problemet med en gang.
Jeg har bestilt renhold, men ingen dukket opp for å utføre jobben. Hva gjør jeg nå?
Dersom dette mot formodning skulle skje, ta kontakt med oss så raskt som mulig, så finner vi en løsning. Enten finner vi noen andre til å utføre jobben eller så kansellerer vi oppdraget for deg kostnadsfritt.
Hvordan kan jeg klage?
Dersom du føler at jobben ikke ble utført på en tilfredsstillende måte og vurderer å sende inn en klage, så beklager vi for det som har ført til dette. Vårt mål er at du som kunde skal være 100% fornøyd med bruken av Plusstid Home. Men dessverre er det slik at noe kan gå galt, og da er vi der for å rette opp i dette, så raskt som mulig. Ta kontakt med oss på e-post post@plusstidhome.no eller telefon 452 62 807. Klagen må sendes innen 7 dager etter at oppdraget ble utført, slik at vi er i stand til å iverksette tiltak i forbindelse med klagen.
Hva gjør jeg dersom noe har blitt skadet eller ødelagt i forbindelse med en rengjøring?
Vi gjør alt vi kan, slik at din erfaring med Plusstid Home kun er positiv. Men noen ganger går dessverre ting galt, og da er vi der for å rette opp. Du er forsikret av IF mens rengjøringen pågår, og i tilfelle noe skulle bli skadet eller ødelagt ved et uhell, kan du kontakte oss på post@plusstidhome.no og vi vil svare deg innen 24 timer. Vi setter pris på om du kan legge ved noe informasjon på gjenstanden(e) som har blitt skadet, for eksempel kjøpsbevis, en beskrivelse og et par bilder av gjenstanden. I tilfelle du må rapportere et tyveri, må du kontakte politiet før du gjør noe som helst annet – sørg også for at du får en saks- eller referansenummer. Deretter kontakt oss på post@plusstidhome.no. Les mer om forsikringen i IF her.

3. Problemer med betaling

Invisible
Jeg har blitt trukket for mye. Hva gjør jeg?
Du trenger ikke å bekymre deg – det er selvfølgelig noe vi ordner opp i. Dersom du tror at du har betalt mer enn det du skulle betale, kan du kontakte oss på telefon 452 62 807 eller post@plusstidhome.no
Kortet mitt ble avvist. Hva gjør jeg?
Dersom kortet ditt ikke ble akseptert, kan du ta kontakt med din bank eller kortleverandør for å spørre om problemet ligger hos dem. Dersom din bank eller kortleverandøren har fortalt deg at det ikke er noe galt med kortet ditt, kan du kontakte oss på post@plusstidhome.no eller ringe vår kundeservice.
Jeg ble belastet et avbestillingsgebyr. Hvorfor?
Etter å ha bestilt en tjeneste hos Plusstid Home har du muligheten til å avbestille oppdraget uten avbestillingsgebyr, så lenge det er mer enn 24 timer til starten av oppdraget. Dersom du avbestiller mindre enn 24 timer før planlagt start, vil du bli belastet et avbestillingsgebyr som utgjør 100% av prisen på oppdraget. Vi må tross alt respektere tiden og planene til vedkommende som aksepterte jobben. Dersom du avbestilte på grunn av noe du mener er vår feil og har blitt belastet et avbestillingsgebyr for dette, kan du kontakte oss på post@plusstidhome.no og vi gir deg pengene tilbake.
Hvordan vet jeg prisen på oppdraget?
Alle våre oppdrag har en timepris. Minimumstiden for bestillinger er 2 timer og prisen per time er 379kr inkludert mva.
Hva er minimumskostnaden?
Alle våre oppdrag har en timepris. Minimumstiden for bestillinger er 2 timer og prisen per time er 379kr inkludert mva.
Hvordan betaler jeg for oppdraget?
Det kunne ikke vært enklere! Alle transaksjoner håndteres automatisk av vår nettside så snart renholdet er fullført. Betalingen vil bli trukket fra ditt bankkort og du mottar en kvittering for tjenesten. Vi benytter Stripe som betalingsløsning. Betaling hos Plusstid Home er raskt, enkelt og trygg.
Hvordan håndteres betalingene? Er det trygt?
Din trygghet og sikkerhet ved betalinger er veldig viktig for oss og derfor håndteres alle betalinger av Stripe – en velkjent og sikker tredjeparts betalingsløsning (også brukt av Kickstarter, Twitter, Instacart, Shopify og mange andre). Vi lagrer aldri din fullstendige kortinformasjon på våre servere. Når du legger til bankkortet ditt på vår plattform, sjekker vi det opp med din bank eller ditt kortselskap. Deretter sender banken eller kortselskapet oss bare en del av ditt kortnummer – og det er det vi lagrer. Ditt fullstendige kortnummeret, utløpsdato eller CVC-kode er noe vi aldri får se.

4. Tekniske problemer

Invisible
Jeg får ikke logget inn på kontoen min. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke om du har skrevet inn riktig telefonnummer/e-post og passord. Dersom du ikke husker passordet ditt, må du trykke på ”Glemt passord” under innloggingsfeltet. Deretter sender vi deg en e-post, og du får muligheten til å skrive inn et nytt passord. Dersom du fremdeles ikke får logget inn, ber vi deg om å sende oss en e-post på post@plusstidhome.no. Skriv hva det gjelder, og vi løser problemet så raskt det lar seg gjøre.
Jeg prøver å registrere en ny bruker, men det står at nummeret mitt allerede er i bruk. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke om telefonnummeret du har skrevet inn er riktig. Dersom du allerede har en konto, kan du ikke opprette en ny konto med samme telefonnummer. Dersom du ikke har en eksisterende konto hos Plusstid Home, og fortsatt får opp meldingen om at nummeret ditt allerede er i bruk, ber vi deg om å kontakte oss på post@plusstidhome.no. Fortell oss om problemet og husk å skrive nummeret det gjelder.
Kortet mitt ble avvist. Hva gjør jeg?
Dersom kortet ditt ikke ble akseptert, kan du ta kontakt med din bank eller kortleverandør for å spørre om problemet ligger hos dem. Dersom din bank eller kortleverandøren har fortalt deg at det ikke er noe galt med kortet ditt, kan du kontakte oss på post@plusstidhome.no eller ringe vår kundeservice.

5. Jobb hos Plusstid Home

Invisible
Jeg ønsker å tilby mine tjenester på Plusstid Home’s plattform!
Vi er veldig glad for at du liker plattformen vår og ønsker å bli en del av Plusstid Home. Å bli medlem er helt gratis – og det er ingen abonnementsavgift eller forskuddsbetalinger for å tilby tjenester gjennom plattformen. Alle våre partnere må ha et eget enkeltpersonsforetak (ENK) eller aksjeselskap (AS). Dersom du ikke har egen bedrift kan vi hjelpe deg med å opprette en. Dersom du ønsker å tilby dine tjenester via Plusstid Home, må du sende oss en e-post på post@plusstidhome.no. E-posten må inneholde CV og søknad. Ønsker du å tilby en annen tjeneste enn renhold, kan du nevne dette i e-posten. Vi kommer til å legge til nye tjenester på plattformen vår etterhvert. Hva skjer så? Dersom du har de rette kvalifiseringene blir du kalt inn til et intervju med oss. Blir du akseptert som partner, sender vi deg en bekreftelse med alle detaljer på e-post, innen 10 dager. Deretter setter vi gang opplæringsprosessen slik at du blir kjent med alle aspekter av Plusstid Home. Dersom du er interessert, ikke nøl, skriv til oss i dag!
Jeg ønsker en jobb hos Plusstid Home, hvor jeg kan være med på å utvikle plattformen eller jobbe på kontoret!
Vi er alltid på jakt etter dyktige mennesker til å bli med i vårt team! Dersom du tror at du har det som trengs for å utvikle vår plattform og vårt produkt i en positiv retning, kan du skrive til oss på post@plusstidhome.no. Vi svarer deg innen et par dager. Deretter setter vi i gang en dialog om hvordan du kan bidra til å gjøre Plusstid Home enda bedre. Dersom du er interessert, ikke nøl, skriv til oss i dag!

Personvernpreferansesenter

Plusstid Home

Vi bruker informasjonskapsler for å identifisere dine forespørsler til våre servere. Disse informasjonskapslene sikrer at produktet vårt fungerer når du foretar en bestilling på vår plattform. Uten disse informasjonskapslene vil vi ikke kunne identifisere hvem du er, validere betalingsmåten din eller fullføre en transaksjon.

user_id_hash, userInfo, mobileApp, authToken, uID, trackingToken, locale, __stripe_sid, __stripe_mid, __stripe_mid, intercom-id-d7zmpse6
__stripe_sid, __stripe_mid, __stripe_mid

Analytics

Vi bruker analyseleverandører for å hjelpe oss å forstå hvordan du bruker nettstedet vårt, og å ta intelligente beslutninger om produktforbedringer.

_gid, _gat, _ga
_gid, _gat, _ga
_hjClosedSurveyInvites, _hjDonePolls, _hjMinimizedPolls, _hjDoneTestersWidgets, _hjMinimizedTestersWidgets, _hjIncludedInSample

Advertising

Vi kjøper annonser i annonsenettverk for å markedsføre produktet vårt. For å sikre at vi målretter mot de riktige personene med annonsene våre, inkluderer vi sporingskoder fra våre annonsepartnere...

xs, sb, presence, m_pixel_ratio, fr, dpr, datr, act, wd
xs, sb, presence, m_pixel_ratio, fr, dpr, datr, act, wd