Renhold

    • Regelmessig

      Spar 5%

      379kr/t

      • 5% billigere enn engangsvask
      • Du kan endre din renholder når som helst
      • 14 dagers oppsigelsestid
      • Velkomstgave fra JIF

        Velkomstgave fra JIF på en verdi av 425kr

        Bestill regelmessig renhold og få en velkomstgave fra Orkla Home & Personal Care på en verdi av 425kr GRATIS!

        Cleaning agents 2fe55c02321382d9a1b68c35c93e73d749007b84070857caacd11a8985e0ed0f

        Starterpakken inkluderer Jif Baderom Spray, Jif Kjøkken Spray, Jif Universal Spray, Jif Skurekrem, Jif WC Power Gel, Jif Allrent Frisk Duft, 2stk Ultra Free mikrofiber klut blå, 2stk Ultra Free mikrofiber klut rød, Jordan Bathroom Wipes og Jif Mikrofiber Mopp!

    • Engangsvask

      399kr/t

      • Engangsvask fra en av våre dyktige renholdere
  • Velg ønsket tid og dato

      Bestillingsoppsummering

      • Frekvens
        ukentlig
    • Loader f6595976b46191cf3f0e49052d622fd5f20fd6905544e17b9bf4ecedde3f769abehandler betaling...

      Husk å forberede støvsugeren og en bøtte på et synlig sted. Da blir renholderen din glad. :-)

    FAQ

    1. Før du bestiller et oppdrag

      • Hvordan bestille rengjøring gjennom Plusstid Home?

        Du kan enkelt bestille rengjøring via Plusstid Home’s nettside. Når du legger inn ditt postnummer og bestiller, søker Plusstid Home etter nærmeste tilgjengelige partner. Deretter bekrefter partneren oppdraget og bestillingen fullføres hos Plusstid Home. Du kan se frem til at din renholder kommer hjem til deg til avtalt tid.

      • Hvem er partnerne?

        Alle våre partnere er selvstendige næringsdrivende som har gjennomgått en grundig intervjuprosess og opplæring, og driver sin egen virksomhet gjennom vår plattform. De er fullstendig uavhengige, og takket være Plusstid Home's plattform har de mulighet til å finne kunder for sine tjenester.

      • Har dere sjekket partnerne deres?

        Ja – alle partnere vi inngår et samarbeid med har gått igjennom et grundig intervju, samt opplæring fra oss. I tillegg får vi referanser fra tidligere jobber og kunder. Alle partnere må selvfølgelig også har alle forsikringer i orden før de kan ta på seg oppdrag gjennom Plusstid Home.

      • Hvordan vet jeg prisen på rengjøringen?

        Du vil se pris for rengjøringen etter at du har angitt adresse og tidspunkt for din bestilling i booking skjermen.


        Vi beregner hvor lang tid rengjøringen vil ta basert på størrelsen på bolig og eventuelle ekstratjenester du bestiller. Du betaler for den tiden som renholderen faktisk bruker hjemme hos deg.


        Vår partner trykker på start i sin app når vedkommende starter arbeidet og stopp når oppdraget skal avsluttes. Den endelige prisen av jobben vil bli beregnet på grunnlag av tiden de har jobbet.

      • Hva er minimumkostnaden?

        Våre oppdrag er tidsbaserte, og du betaler kun for den tiden som faktisk blir brukt. Vi anbefaler minimum 2 timer for renhold, men dette varierer basert på størrelsen av ditt hjem.

      • Hvordan betaler jeg for rengjøringen?

        Det kunne ikke vært enklere! Alle transaksjoner håndteres automatisk av vår nettside så snart renholdet er fullført. Betalingen vil bli trukket fra ditt bankkort og du mottar en kvittering for tjenesten. Betaling hos Plusstid Home er raskt, enkelt og trygt.

      • Har renholderne med seg egne rengjøringsmidler?

        Nei - men første gang du bestiller får du med en gratis startpakke fra Jif. Denne vil renholderne benytte når de vasker hos deg. Sett frem dette og en støvsuger til renholderen kommer.

        Dersom du vil at renholderen skal bruke noen spesielle rengjøringsprodukter, f.eks. et spesifikt rengjøringsmiddel for gulvet, ber vi deg om å vennligst informere vår partner om det og forberede rengjøringsmiddelet for bruk.

      • Trenger jeg å være hjemme når jobben utføres?

        Nei - men det er alltid en god idé å si ifra i kommentarfeltet når du legger inn en bestilling dersom du ikke er hjemme. Vennligst legg igjen noen klare instruksjoner om hvor du har lagt igjen nøkler og hva vår partner skal gjøre med nøklene etter at rengjøringen er utført.

        Du kan enten skrive om dette i kommentarfeltet når du legger inn din bestilling, skrive om dette i chatten eller ringe vår partner etter at du har lagt inn din bestilling.

      • Hvordan kontakter jeg min renholder?

        Logg inn på din side her på Plusstid Home. På skjermen over nåværende jobb vil du være i stand til å sende en melding via vår chat-funksjon eller ringe direkte til renholderen. 

      • Hva skjer om jeg avbestiller Plusstid Home?

        Dersom du har bestilt et oppdrag hos Plusstid Home og senere ønsker å avbestille, kan du avbestille gratis opptil 24 timer før oppstart. Hvis du avbestiller når det er mindre enn 24 timer til start vil vi trekke deg for 50% av oppdraget.


        Det er selvfølgelig ingen avbestillingsgebyr dersom en av våre partnere kommer for sent og ikke har meldt ifra om dette.

      • Hvordan kontakter jeg Plusstid Home?

        Kom enkelt i kontakt med oss ved å ringe 452 62 807 eller sende e-post til hei@plusstidhome.no

    2. Jeg har et problem med min nåværende jobb

      • Hvordan kansellerer jeg jobben?

        Det er veldig enkelt. I jobbpanelet klikker du på avbestill-knapp pp skjermen. Husk at hvis du kansellerer mindre enn 24 timer før planlagt start vil du bli trukket for 50% av oppdraget.

      • Hva gjør jeg dersom personen som skal utføre oppdraget jeg har bestilt er sen?

        Vennligst send dem en melding gjennom chat-funksjonen eller ring dem. Begge deler kan gjøres når du er logget inn på nettsiden vår.


        Hvis du ikke får tak i dem, vennligst gi oss beskjed på telefon 452 62 807 eller send en epost til hei@plusstidhome.no. Så løser vi problemet med en gang.

      • Jeg har bestilt en renhold, men ingen dukket opp for å utføre oppdraget. Hva gjør jeg nå?

        Dersom dette mot formodning skulle skje, ta kontakt med oss så raskt som mulig, så finner vi en løsning. Enten finner vi noen andre til å utføre jobben eller så kansellerer vi oppdraget for deg kostnadsfritt.

      • Hvordan kan jeg klage?

        Dersom du føler at jobben ikke ble utført på en tilfredsstillende måte og vurderer å sende inn en klage, så beklager vi for det som har ført til dette. Vårt mål er at du som kunde skal være 100% fornøyd med bruken av Plusstid Home.


        Men dessverre er det slik at noe kan gå galt, og da er vi der for å rette opp i dette, så raskt som mulig. Ta kontakt med oss på e-post hei@plusstidhome.no eller telefon 452 62 807.


        Klagen må sendes senest innen 7 dager, etter at oppdraget ble utført, slik at vi er i stand til å iverksette tiltak i forbindelse med klagen.

      • Hva gjør jeg dersom noe har blitt skadet eller ødelagt i forbindelse med et oppdrag?

        Vi gjør alt vi kan, slik at din erfaring med Plusstid Home kun er bare fantastisk. Men noen ganger går dessverre ting galt, og da er vi der for å rette opp. I tilfelle noe skulle bli skadet eller ødelagt ved et uhell, kan du kontakte oss på hei@plusstidhome.no og vi vil svare deg innen 24 timer.

        Vi setter pris på om du kan legge ved noe informasjon på gjenstanden(e) som har blitt skadet, for eksempel kjøpsbevis, en beskrivelse og et par bilder av gjenstanden.

        I tilfelle du må rapportere et tyveri, bør du kontakte politiet før du gjør noe som helst annet - sørg også for at du får en saks- eller referansenummer. Deretter kontakt oss på hei@plusstidhome.no
         

    3. Problemer med betalinger

      • Jeg har blitt trukket for mye. Hva gjør jeg?

        Du trenger ikke å bekymre deg – det er selvfølgelig noe vi ordner opp i. Dersom du tror at du har betalt mer enn det du skulle betale, kan du kontakte oss på telefon 452 62 807 eller hei@plusstidhome.no.

      • Kortet mitt ble avvist. Hva gjør jeg?

        Dersom kortet ditt ikke ble akseptert, kan du ta kontakt med din bank eller kortleverandør for å spørre om problemet ligger hos dem.

        Dersom din bank eller kortleverandøren har fortalt deg at det ikke er noe galt med kortet ditt, kan du kontakte oss på hei@plusstidhome.no eller ringe vår kundeservice.

      • Jeg ble belastet et avbestillingsgebyr. Hvorfor?

        Etter å ha bestilt en tjeneste hos Plusstid Home har du muligheten til å avbestille oppdraget uten avbestillingsgebyr, så lenge det er mer enn 24 timer til starten av oppdraget. Dersom du avbestiller mindre enn 24 timer til planlagt start, vi du bli belastet et avbestillingsgebyr som utgjør 50% av prisen på oppdraget. Vi må tross alt respektere tiden og planene til vedkommende som aksepterte jobben.

        Dersom du avbestilte på grunn av noe du mener er vår feil og har blitt belastet et avbestillingsgebyr for dette, kan du kontakte oss på hei@plusstidhome.no og vi gir deg pengene tilbake.

      • Hvordan vet jeg prisen på oppdraget?

        Alle våre oppdrag har en timepris. Minimumstiden for bestillingen er 2 timer og prisen per time er 379kr inkludert mva.

      • Hva er minimumskostnaden?

        Våre oppdrag er tidsbaserte og hver tjeneste har et minimum tidskrav. For renhold er minimumstiden 2 timer.

      • Hvordan betaler jeg for oppdraget?

        Det kunne ikke vært enklere! Alle transaksjoner håndteres automatisk av vår nettside eller app så snart oppdraget er fullført. Betalingen vil bli trukket fra ditt bankkort og du mottar en kvittering for tjenesten. Betaling hos Plusstid Home er raskt, enkelt og trygg. 

      • Hvordan håndteres betalingene? Er det trygt?

        Din trygghet og sikkerhet ved betalinger er veldig viktig for oss og derfor håndteres alle betalinger av Stripe - en velkjent og sikker tredjeparts betalingsløsning (også brukt av Kickstarter, Twitter, Instacart, Shopify og mange andre).

        Vi lagrer aldri din fullstendige kortinformasjon på våre servere. Når du legger til bankkortet ditt på vår plattform, sjekker vi det opp med din bank eller ditt kortselskap. Deretter sender banken eller kortselskapet oss bare en del av ditt kortnummer - og det er det vi lagrer. Ditt fullstendige kortnummeret, utløpsdato eller CVC-kode er noe vi aldri får se.

    4. Tekniske problemer

      • Jeg får ikke logget inn på kontoen min. Hva gjør jeg?

        Først bør du sjekke om du har skrevet inn riktig telefonnummer/e-post og passord. Dersom du ikke husker passordet ditt, må du trykke på ”Glemt passord” under innloggingsfeltet. Deretter sender vi deg en e-post, og du får muligheten til å skrive inn et nytt passord.

        Dersom du fremdeles ikke får logget inn, ber vi deg om å sende oss en e-post på hei@plusstidhome.no. Skriv hva det gjelder, og vi løser problemet så raskt det lar seg gjøre.

      • Jeg prøver å registrere en ny bruker, men det står at nummeret mitt allerede er i bruk. Hva gjør jeg?

        Først bør du sjekke om telefonnummeret du har skrevet inn er riktig. Dersom du allerede har en konto,  kan du ikke opprette en ny konto med samme telefonnummer.

        Dersom du ikke har en eksisterende konto hos Plusstid Home, og får fortsatt opp meldingen om at nummeret ditt allerede er i bruk, ber vi deg om å kontakte oss på hei@plusstidhome.no. Fortell oss om problemet og husk å skrive nummeret det gjelder. 

      • Kortet mitt ble avvist. Hva gjør jeg?

        Dersom kortet ditt ikke ble akseptert, kan du ta kontakt med din bank eller kortleverandør for å spørre om problemet ligger hos dem.

        Dersom din bank eller kortleverandøren har fortalt deg at det ikke er noe galt med kortet ditt, kan du kontakte oss på hei@plusstidhome.no eller ringe vår kundeservice.

    5. Jobb hos Plusstid Home

      • Jeg ønsker å tilby mine tjenester på Plusstid Home’s plattform!

        Vi er veldig glad for at du liker plattformen vår og ønsker å bli en del av Plusstid Home. Å bli medlem er helt gratis – og det er ingen abonnementsavgift eller forskuddsbetalinger for å tilby tjenester gjennom plattformen.

        Alle våre partnere må ha et eget enkeltpersonsforetak (ENK) eller aksjeselskap (AS), samt ansvarsforsikring som dekker skader opptil ti millioner kroner.
        Dersom du ønsker å tilby dine tjenester via Plusstid Home, må du sende oss en e-post på hei@plusstidhome.no. E-posten må inneholde CV og søknad. Ønsker du å tilby en annen tjeneste enn renhold, kan du nevne dette i e-posten. Vi kommer til å legge til nye tjenester på plattformen vår hele tiden.

        Hva skjer så? Dersom du har de rette kvalifiseringene og blir akseptert som partner, sender vi deg en bekreftelse med alle detaljer på e-post, innen 10 dager. Deretter setter vi gang en opplærlingsprosess slik at du blir kjent med alle aspekter ved bruken av Plusstid Home.
        Dersom du er interessert, ikke nøl, skriv til oss i dag!

      • Jeg ønsker en jobb hos Plusstid Home, hvor jeg kan være med på å utvikle plattformen eller jobbe på kontoret!

        Vi er alltid på jakt etter dyktige mennesker til å bli med i vårt team!

        Dersom du tror at du har det som trengs for å utvikle vår plattform og vårt produkt i en positiv retning, kan du skrive til oss på hei@plusstidhome.no. Vi svarer deg innen et par dager. Deretter setter vi i gang en dialog om hvordan du kan bidra til å gjøre Plusstid Home enda bedre.

        Dersom du er interessert, ikke nøl, skriv til oss i dag!

    Oppsigelsestid

    Oppsigelsestiden er 14 dager

    Er du sikker på at du vil si opp abonnementet?