Flyttevask

Bestill en erfaren renholder til din flyttevask

Kun tilgjengelig i Oslo og Akershus
100% fornøydgaranti

Ta kontakt hvis du ikke er fornøyd og vi vil sende en ny renholder dersom det er nødvendig.

Utstyret som trengs

Renholderne har med seg alt utstyret som trengs for å gjennomføre en flyttevask.

Gratis befaring

Før flyttevasken vil vi gjøre en gratis befaring av boligen for å kunne gi deg en endelig pris.

Alle hjem og eiere er forskjellige og prisen kan variere noe. Derfor gjennomfører vi et uforpliktende hjemmebesøk hvor en renholder vil gå igjennom dine behov og ønsker for flyttevasken. Etter hjemmebesøket vil du få en endelig pris for oppdraget.

Hva er inkludert i vår flyttevask

Hva er inkludert i vår flyttevask:

  • Vask av gulv, vegger, tak, dører og lister i alle rom*
  • Grundig vask av alle tilgjengelige flater
  • Innvendig og utvendig vask av hvitevarer, skap og skuffer
  • Vask av bad / WC (toalett, badekar, dusj, servant)
  • Innvendig og utvendig vask av vinduer**

Ekstratjenester:

  • Grovrengjøring av garasjer, utvendige boder og terrasser
  • 30% pristillegg ved møblert hjem
Hva er inkludert i vår flyttevask
  • Vask av gulv, vegger, tak, dører og lister i alle rom*
  • Grundig vask av alle tilgjengelige flater
  • Innvendig og utvendig vask av hvitevarer, skap og skuffer
  • Vask av bad / WC (toalett, badekar, dusj, servant)
  • Innvendig og utvendig vask av vinduer**

Ekstratjenester:

  • Grovrengjøring av garasjer, utvendige boder og terrasser
  • 30% pristillegg ved møblert hjem

Vi har med oss alt utstyr som trengs for en skikkelig rundvask.

* Tørrmopping av vegger og tak
** Om vinduene er vanskelig å komme til fra utsiden må vi få beskjed om dette i forkant.

Fyll ut skjemaet for å bestille hjemmebesøk og motta et prisestimat på din flyttevask

Våre renholdere

Alle våre renholdere er nøye utvalgt av oss her i Plusstid Home. Før de kommer hjem til deg vil de alle gjennomgå vår intervjuprosess og opplæring. Alle renholderne våre har sin egen bedrift og er sine egne sjefer. Du forholder deg kun til oss i Plusstid Home.

Hvordan fungerer det?

1

Bestilling

For å bestille flyttevask ber vi deg fylle ut vårt skjema her. Du vil da motta et uforpliktende tilbud på vask av ditt hjem. For å kunne garantere ønsket dato ber vi deg sende inn skjemaet senest 5 dager før vasken skal finne sted.

2

Bekreftelse

Etter hjemmebesøket vil du få en kontrakt med dato og klokkeslett for flyttevasken dersom du ønsker å bestille via oss. Vi vil også gi deg informasjon om hvem som blir din renholder og deres kontaktinformasjon i forkant av flyttevasken. Ved større jobber vil vi kunne sende team.

3

Hva må du finne frem?

Renholderen vil ha med seg alt utstyr som trengs for å utføre flyttevasken. Vi ber deg sørge for at det er tilstrekkelig med lys i hjemmet og at det er ryddet før renholderen kommer. Vi anbefaler også på det sterkeste at ingen flytting pågår samtidig som flyttevasken.

4

Betaling

Etter flyttevasken er ferdig vil vi sende ut en faktura med 14 dagers forfall til din e-postadresse. Fakturaen kan enkelt betales på nett via vår betalingsleverandør Stripe.

For hver eneste bestilte og utførte hjemmerengjøring i oktober donerer vi 50 kr til Rosa sløyfe-aksjonen. Les mer her